Reklamacja i zwroty
WYMIANY I ZWROTY
Na wymianę lub zwrot towaru masz aż 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.
Krok po kroku - jak wymienić lub zwrócić produkt?
- Zwracany / wymieniany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania. Będziemy wdzięczni jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu producenta.
- Do przesyłki dołączyliśmy "Formularz wymiany / zwrotu" – wypełnij go dokładnie. Jeżeli nie posiadasz formularza to pobierz go z naszej strony (pobierz, format PDF).
- Skontaktuj się z nami, aby wybrać sposób dostarczenia zwrotu produktu.
- Po otrzymaniu przez nas przesyłki - możliwie najszybciej zwrócimy Ci pieniądze - nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
REKLAMACJE
Krok po kroku - jak zareklamować produkt?
- Pobierz formularz reklamacyjny i wypełnij go dokładnie (pobierz, format PDF). Reklamacji bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem niestety nie może zostać przyjęta.
- Skontaktuj się z nami, aby wybrać sposób dostarczenia reklamowanego produktu.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.
Pamiętaj:
Nie zapomnij dołączyć do przesyłki dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.